Cuma

düş

çıplak yattım. serindi odam. serindi yorganımın içi. serindi ışığı yıldızlarımın. serindim.

kıvrıldım cenin gibi. iki elim bileğinden kıvrık, verdiği huzura bir kez daha şaşırtarak, yapıştı göğüslerime.

önce bir saçın kokusunu çektim, sonra düştüm içime:

ceylan yaklaştı ve yaladı beni.

kayalıklarda kekik topladım. gökyüzü neden bu kadar alçak bugün, diye düşündüm.

kiremit tozlarıyla tıkalıydı gözeneklerim. sürtündüğüm evi aradım. buldum. yürüdüm. kapısını ittim. (sıcak bir mavi.) duvarlarına bir kere daha sürtündüm. sıcaktı.

orta parmağımı üçüncü gözüme soktum. kanadım. aktım boşluğa, bedenimden aşağı, karnımdan kasıklarıma, yere... adımım kan. görüm açıldı. puma oldum alçaldım. duvarın ardında aynı soru asılıydı: neden bu kadar alçak bugün gökyüzü?

pervasızca işedi puma bedenim. kan seyreldi. yürüdüm. duvar geçirgendi.

11/04/02

Hiç yorum yok: